HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil

  • masa pelepasan:2024-04-18 08:43:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:492
  • Penerangan pantas:

    Herzon,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis k

Kandungan artikel

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

HerzonIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara,HerzonTransformer 35KVA, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China,HerzonSkop aplikasi penukar tenggelam minyak, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Orang PolikaKebocoran minyak di flange looper

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Penghakiman cacat pengubah kuasa


HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

indeks kualitiKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.


HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Development CurriculumAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

HerzonPembuat pengubah kuasa

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

AustinMaklumat produk lain
  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

  • Maison AlfordSelf propelled mobile lifting platformCiri-ciri produk

    Maison AlfordSelf propelled mobile lifting platformCiri-ciri produk

  • Maison AlfordPemulihan ketinggian tinggiCara berjimat

    Maison AlfordPemulihan ketinggian tinggiCara berjimat

  • NandadeKontrak penyelamatan pengubah kuasaBidang mana yang boleh digunakan

    NandadeKontrak penyelamatan pengubah kuasaBidang mana yang boleh digunakan

  • DijonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikPasar panas

    DijonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikPasar panas

  • DijonBeli jambatan boarding hidraulikTekanan kritikal industri

    DijonBeli jambatan boarding hidraulikTekanan kritikal industri

  • NantelTekanan hidraulik paksi naik bimbitRisiko turun naik harga

    NantelTekanan hidraulik paksi naik bimbitRisiko turun naik harga

  • NantelTrailer folding arm lifting platformPenyesuaian program

    NantelTrailer folding arm lifting platformPenyesuaian program

  • segera:Peringatan: Maklumat HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil memberi anda HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil. HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HerzonModel pengubah kawalanHarganya lemah dan stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!