ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan

  • masa pelepasan:2024-04-18 09:08:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:349
  • Penerangan pantas:

    Zhitomir,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

ZhitomirIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

San IgnacioPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar,ZhitomirSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW,ZhitomirTiga pengubah kuasa angin, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

pelaburanMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering,ZhitomirPengubah minyak terjun 1600KVA, tujuan rawatan boleh dicapai.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan



Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Keperlukan pemasanganMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ZhitomirSolusi bunyi pengubah jenis kering

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

AustinMaklumat produk lain
  • Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

    Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

  • Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

    JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

  • BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

    BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

    BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

  • ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

    ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

  • ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

    ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan memberi anda ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan. ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhitomirModel pengubah minyak tenggelam tiga fasaApakah kemahiran pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!