Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:44:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:151
  • Penerangan pantas:

    Vitti sur Seine,Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuens

Kandungan artikel

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang dan lif penglihatan.

Vitti sur SeineOleh itu, permintaan pasar masa depan untuk lif penyimpanan tenaga mengandungi tiga aspek: pertama, permintaan baru ditambah; Yang kedua ialah kuantiti penggantian lif lama; Yang ketiga adalah jumlah penyimpanan tenaga. Menurut Persatuan Elevator China, permintaan untuk lif yang menghemat tenaga di China dari hingga adalah disebabkan peningkatan permintaan dan penggantian lif lama.

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh,Vitti sur SeineBiaya lif rumah tangga kecil, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran



Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Ia adalah penumpang dan lif kargo, daripada lif kargo yang juga boleh membawa orang. Escalator yang digunakan di tempat pengangkutan awam seharusnya jelas ditentukan sebagai escalator jenis pengangkutan awam.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

asetKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Ada telefon api di dalam kereta lif api.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu,Vitti sur SeineStage elevator, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran



Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Di mana saya boleh mencarinya?Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Lif pusat adalah lif sepenuhnya automatik yang dikembangkan berdasarkan isyarat, yang kebanyakan berbeza dari isyarat dalam bahawa ia boleh mencapai operasi bebas pemandu.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Vitti sur SeinePerhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


AustinMaklumat produk lain
  • KalishAngkat jambatan naik bimbit hidraulikIndeks Kualiti

    KalishAngkat jambatan naik bimbit hidraulikIndeks Kualiti

  • KalishBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatJualan sepanjang tahun

    KalishBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatJualan sepanjang tahun

  • KalishPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    KalishPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • AjmerLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanAnalisis dan penyelenggaraan masala

    AjmerLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanAnalisis dan penyelenggaraan masala

  • NorfolkPlatform angkat hidraulik elektrikApakah sifat yang harus dimiliki bahan tersebut

    NorfolkPlatform angkat hidraulik elektrikApakah sifat yang harus dimiliki bahan tersebut

  • NorfolkFabrik jambatan penerbangan hidraulikSeks dalam elektrik

    NorfolkFabrik jambatan penerbangan hidraulikSeks dalam elektrik

  • PotsdamBridge Mobile Boarding BridgePerkara berkaitan yang digunakan

    PotsdamBridge Mobile Boarding BridgePerkara berkaitan yang digunakan

  • PotsdamGarpu gunting platform angkat bimbitCiri, prestasi dan aplikasi

    PotsdamGarpu gunting platform angkat bimbitCiri, prestasi dan aplikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran memberi anda Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran. Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!